Každý z nás se jistě těší na chvíli, kdy si sedne večer k oblíbenému seriálu v televizi, otevře pivo nebo víno a taky své oblíbené brambůrky, dále kdy se zabalí do peřin a usmívá se u vtipných scén daných seriálů. Jenže vždy nám tento skvělý požitek překazí reklamy, které se řadí k těm nejotravnějším chvílím v samotných televizích. Jenže pro nás se možná jedná o opravdu hrozné přerušení skvělého dojmu, ale pro vlastníky těchto společností, které se v dané reklamě propagují, je to pouze úžasný marketingový tah, kterým se vám dostanou do podvědomí, i když to opravdu nevíte. Potom, když přijde situace, kdy se ptáte, co je večer v televizi nebo jaké jsou slevy ve vašem oblíbeném supermarketu, ihned to víte, protože se vám každá z reklam nějakým způsobem nahnala do paměti a vy si ji (často nechtíc) pamatujete.
Japonská půjčka
Tak to bývá i s půjčkami. Banky a nebankovní instituce nejlépe shánějí své klienty právě díky chytlavým reklamám, které mnohdy nejdou vyhnat z hlavy, protože v sobě nesou opravdu dobrý slogan, jež si musíte co minutu opakovat. Nejchytlavější mívá třeba Equa Bank nebo Air Bank, ale co se týče nebankovních společností, tak i Japonská půjčka. Tu si jistě pamatujete díky slovu „natotata“. Toto slovo v sobě nese rychlost, s níž jsou ochotní vám peníze půjčit. Je tomu opravdu tak – rychlost je naprosto unikátní. Čím dříve vyplníte své údaje ve formuláři na stránkách, tím rychleji budete mít peníze na svém bankovním účtu. Je to jednoduché a rychlé a možná právě tyto dvě vlastnosti dokázaly, že se Japonská půjčka stala opravdu oblíbenou. Navíc úroky nejsou zrovna vysoké, proto se nemusíte bát, že zaplatíte dvojnásobek půjčované částky kvůli příliš vysokým úrokům.
Nebankovní půjčky bývají mnohdy celkem výhodnější než ty bankovní. Může za to rychlost vyřizování a určitě i jednoduchost.